| Domů | Ceníky | Jak nakupovat? | Obchodní podmínky | Kontakty |

> Domů > Interiér - Elektrické příslušenství > Detail zboží

Antiradar Beltronics RX65 EURO antipokuty signalizátor radaru rušič autoradaru

Obrázek
Kód: 4112
Výrobce: Antiradar Beltronics
Popis:
Vynikající citlivosti, BEL RX65 EURO je momentálně nejnovější model v nabídce a je tou nejlepší volbou co se týče poměru cena/výkon. Kvůli minimu falešných poplachů je obzvlášť vhodný pro městský provoz, ale skvělé funguje i mimo město a na dálnici!
Pro značky: univerzální
Cena (s DPH): 13 959,-11 999,-
Koupit:

Podrobné informace:

Tento detektor se vyznačuje vysokou spolehlivostí detekce na veškeré u nás používané radary a zvláště pak vynikajícím odrušením oproti falešným poplachům. Díky tomu si zákazník může být téměř jistý, že ozve-li se varovný signál, je nablízku policejní radar či laser.

Díky několika speciálním úpravám a pokročilé filtraci detekovaného signálu bylo u tohoto antiradaru dosaženo naprosto vynikající citlivosti, přičemž nyní antiradar RX65 EURO poráží i dosavadní jedničku na trhu detektor Valentine One. Detketor RX65 EURO Vám vždy zajistí dostatečnou časovou rezervu pro bezpečné zpomalení vozidla před kontaktem s policejním radarem. Dále tento antiradar všemi parametry překonává také dříve nabízené CZ verze detektorů 995 a 965.

POZOR! Antiradar RX65 EURO nelze zaměňovat s RX65 Pro series. Tyto detektory mají společné pouze šasí a způsob ovládání. Firmware těchto přístrojů je naprosto odlišný a výkonnostně je mezi detektory zásadní rozdíl ve prospěch RX65 EURO!

Instalují se do prostoru kabiny řidiče držákem na čelní sklo. Napájení 12 V obstará standardní zásuvka zapalovače. Instalace přenosného detektoru je velmi jednoduchá a netrvá déle než jednu minutu. Prodejní balení obsahuje adaptér do zásuvky zapalovače, napájecí kabel, náhradní přísavky a podrobný návod v češtině. Přenosné radarové detektory mají velký a dobře čitelný textový displej a perfektní vzhled. Při poplachu se zobrazuje pásmo a světelný sloupec displeje indikuje svou délkou sílu signálu a tím i vzdálenost od radaru. Detektor upozorňuje na přítomnost radaru nejen jasným a hlasitým tónem, ale i umělým hlasem.

Varování před nákupem antiradarů nevhodných pro ČR a EU Pozor na neupravené antiradary značky Beltronics - Beltronics RX65 , a Beltronics 975 , které nejsou označeny verze EURO nebo CZ. Neupravený antiradar (US verze) je v ČR téměř nefunkční a proto důrazně varujeme před nákupem takového antiradaru.

Co je to vlastně "antiradar"

Radarové detektory, někdy ne úplně přesně nazývané "antiradary" jsou pasivní zařízení - velmi citlivé přijímače v mikrovlnném pásmu. Jsou naladěné na stejnou frekvenci, kterou vysílají silniční radary, a jejich funkce by se dala přirovnat ke klasickému radiopřijímači.

Právní úprava

V České republice není jízda se zapnutým radarovým detektorem (platí jak pro přenosné tak pro napevno zabudované), omezeno žádným zákonem, vyhláškou nebo předpisem. Zákon o provozu na pozemních komunikacích číslo 361/2000 Sb., který platí od 1.7.2006, zakazuje jen použití aktivních prostředků, které mohou rušit nebo jinak omezovat činnost radarů. Použití pasivních radarových detektorů (antiradarů, které pouze přijímají radarový signál) tento zákon nijak neomezuje ani nezakazuje.

V paragrafu §3 odstavec 4 je uvedeno:

(4) Nikdo nesmí používat technické prostředky a zařízení, která znemožňují nebo ovlivňují funkci technických prostředků používaných policií nebo Vojenskou policií při dohledu na bezpečnost provozu na pozemních komunikacích (dále jen antiradar). Protože pasivní radarové detektory neovlivňují ani neznemožňují funkci radarů, není jejich použití tímto zákonem zakázáno a nelze je považovat za antiradar, nýbrž ten z definice své funkce aktivně ruší, nebo ovlivňuje funkci prostředků používaných policií.

Přenosné detektory policejních radarů - antiradary - nejsou pevnou součástí výbavy motorových vozidel ve smyslu vyhlášky 102/95 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Dle vyjádření Ústavu pro výzkum motorových vozidel,Praha 9, Lihovarská 12, nepodléhají přenosné typy radarových detektorů schválení technické způsobilosti - tzv. homologaci. Jejich instalace do motorových vozidel je proto naprosto legální.

Jak vlastně detekce funguje

Silniční radary měří rychlost pomocí Dopplerova jevu s využitím odražených radiových vln v mikrovlnném pásmu. Paprsek vysílaný parabolickou anténou se odráží od karoserie projíždějících vozidel zpět k radaru, je zachycen anténou a zesílen. Zpracováním odraženého signálu složitými elektronickými obvody je vypočtena rychlost projíždějícího vozidla. Mikrovlnné záření vysílané radarem se šíří přímo a chová se podobně jako světlo. Prochází sklem a plastickými hmotami. Radarové vlny se odrážejí od kovových částí karosérie a některých terénních překážek, jako jsou například svodidla, sloupy veřejného osvětlení a železobetonové konstrukce. Radarové detektory zachytí odražené paprsky radaru a reagují na ně zvukovým a světelným signálem - poplachem. Policie České republiky používá výhradně jeden typ radarů. Jsou to silniční radary RAMER-7 a RAMER-7 M, které pracují mikrovlnném Ka pásmu s frekvencemi 34.0 GHz a 34.3 GHz. Paprsek vysílaný radarem je velmi úzký - úhel pouhých 5° - a radary RAMER-7 mají velmi nízký vysílací výkon, který ztěžuje možnost odhalení. I ve srovnání s ostatními světovými výrobci mají české radary špičkové technické parametry. Dosah radaru RAMER-7 je maximálně 60 metrů; obvykle se ale měří na vzdálenost do 35-ti metrů. Překročení rychlosti je zdokumentováno videokamerou a snímek je přenesen do počítače - notebooku. Pro měření v noci je radar doplněn bleskem. Radary typu RAMER-7 nejčastěji potkáte zabudované do civilních neoznačených automobilů. Radarová hlava je zasazena do přední masky automobilu, počítač s LCD displejem a řídící panel jsou před sedadlem spolujezdce. Takzvané stacionární (pevně stojící) radary RAMER-7 jsou umístěny v kovových skříních podél silnic. Budky jsou většinou prázdné. Například po Praze je sice několik radarových budek, ale radar je umístěn vždy jen v jedné z nich. Posledním provedením jsou přenosné trojnožky, které se v poslední době opět začínají používat. Trojnožky představují pro řidiče velké nebezpečí, protože jsou velmi snadno maskovatelné v terénu. Ostatní dva celosvětově používané kmitočty - takzvané X a K pásmo ani speciální radarové kmitočty (například Ku pásmo) se k měření rychlosti v České republice nepoužívají, to však neplatí v okolních státech, například v Polsku, Rakousku nebo Německu. Policie ČR prozatím hromadně nepoužívá ani laserové měřiče rychlosti.

CZtuning.cz - kontaktujte nás na info@cztuning.cz nebo na tel. (+420) 606 217 002, (+420) 775 292 362
Automobilové doplňky, tuning, Parfémy, Fotbal kopačky, Servis - hasicí přístroje, Last minute